Gezegenler

Astroneer Wiki sitesinden
Şuraya atla: kullan, ara

Sylva:

Dünyasal gezegen. Bitki yaşamı çoktur, çam ağacı benzeri büyük bitkilerden oluşan ormanlar, yeşil düzlükler, yeraltına uzanan kayalık yarıklarla dolu alanlar ve yüksek, sarp dağları vardır. Oyunun başladığı gezegendir.

Güneş ve rüzgar enerjisi orta seviyededir. Kendi etrafında yaklaşık 12 dakikada döner.

Dağlık alanlarında bakır, Yeraltında ise çinko cevheri bulunur. Atmosferi Hidrojen ve Nitrojenden oluşur.

Desolo:

Sylva'nın uydusudur. Çoğunluk olarak gri, yaşamsız ve havasız düzlüklerle ve küçük dağlarla kaplıdır, ama yine de çok ince bir atmosferi ve soluk turuncu kraterlerde küçük bitkiler vardır. Oyunda atmosfersiz olarak geçer.

Güneş enerjisi fazla ve rüzgar enerjisi az seviyededir. Kendi etrafında sadece 2 dakika gibi çok kısa bir sürede döner.

Yeraltında bolca tungsten cevheri bulunur, ve yüzeyinde çinko cevherine rastlanabilir. Atmosferi fazla ince olduğundan içindeki gazlar hasat edilemez.

Calidor:

Çöl gezegeni. Üzeri çorak düzlükler, kaktüs benzeri bitkilerden oluşan küçük korular, Garip, siyah yaşam formları ve yüksek mesalarla kaplıdır.

Vesania

Novus

Glacio

Atrox